27 Şubat 2012 Pazartesi

Gezdim,gezdim,gezdim...




     Bu hafta sonu eşimle kendimizi sokaklara atalım dedik. Hava soğuk olunca yine kapalı bir yerde gezmeye karar verdik ve Bursa ya gittik. Tabii ki önce İkea daydık. Evimizin eşyalarını alırken sık sık İkea yı ziyaret etmiştik. Açıkçası hepsini de beğenerek kullanıyorum. Yani reklamdaki gibi İkea bizim evimizin herşeyi.


Bu beyaz mutfakları çok seviyorum. Ayrıca " Home Planner" programı sayesinde odanızın ölçülerini ,kapı pencere yerlerini ayarlayıp seçtiğiniz ikea mobilyaları ile odanızın içini her açıdan görebiliyor ve yerleşim planı yapabiliyorsunuz.
                                              

2 yorum:

  1. Buket face den önerince tahmin ettim.Sanırım doğru galiba O.öğretmenim.Hayırlı olsun bloğun.Uğur GÜVEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin Uğur öğretmenim. Umarım siteyi beğenirsin.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...