28 Şubat 2012 Salı

hobilerim ve ben

    Ankaralı olanlar ve elişi ile uğraşanlar "Şık Düğme"yi mutlaka bilirler. Ankara ya her gittiğimde uğramaya çalışırım. Oradan aldığım peçete ile yaptığım tepsimi bitirdim. Kullanmak için yazın gelmesini bekliyorum.


Tesadüfen keşfettiğim "Tatyana" nın bloğundan
vechernie-posidelki.blogspot.com görüp çok beğendiğim ve yapmaya karar verdiğim bir çalışma idi. Bitirince baktımda benim yaptığımın Tatyana nın çalışması ile hiç alakası yok. Olsun.


Bunlar da sanemcetamin.blogspot.com dan bulup şablonlarını aldığım haftanın yedi gününü ve ev işlerinin anlatıldığı kaneviçe tablolar. Önce anneme yedisini de yaptım. Çok beğendim ve kendime de yapmaya karar verdim fakat aynısından tekrar yapmak sıktı ve ben dört günle haftayı bitirdim.




Evdeki bir çanta yünü değerlendirmek için giriştiğim bir battaniye projesi. Açıkçası battaniye konusunda emin değilim. Çok sıkarsa kırlente çevirmeyi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...