5 Mart 2012 Pazartesi

çalıştık çabaladık


Bu yıl, benim gibi değişikliklere alışık olmayan bir insan için oldukça köklü değişiklikler yaşadım. Benim için 13 yıl çalıştığım iş yerimden , dostlarımdan ayrılmak büyük bir karardı. Biraz korku,biraz heyecan,biraz acabalarla başlanan yeni bir eğitim yılında sona yaklaşıyoruz. Sınıfımın yaş grubunun biraz küçük olması da benim için büyük bir soru işaretiydi. Ama o sınıfımla öyle büyük yollar katetdik ki,bunun için çok mutluyum. "Ben bunu yapamam" dan,"Bu çok zor"dan sonra "Öğretmenim bu bebek işi"leri duymak her öğretmen için mutluluk nedenidir eminim. İşte biz bu sınıfımla neler yaptık? Şimdilik bir kısmı.

Kirli dünya                                       Temiz ve yeşil bir dünya

 


Uzay araçları ve astronotlarımız

Pet şişeden anne kaplumbağamız


Penguenlerimiz

Kardan adamlarımız














Doğum günü kartlarımız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...