6 Mart 2012 Salı

Tarif değil püf noktası


Minik patlıcanlarla karnıyarık yaptım. Yazın köylüden aldığım patlıcanları kızartıp dondurdum. Patlıcanı çok sevdiğim için daha az yağ çekecek bir yöntem bulmak için araştırdım araştırdım. Sonuç buharda pişirdim,közledim,evirdim,çevirdim. Yok hiçbiri kızartma gibi olmadı. Kimden yada nereden öğrendiğimi hatırlayamadığım en azından çevremdekilerin aradaki farkı anlamadığı ama benim içimin de rahat olduğu bir yöntem öğrendim. Patlıcanları hiç soymadan kabukları ile kızartıyorum. Bu sayede en azından alacalı soyulup kızarandan daha az hatta çok çok daha az yağ çekiyor. Lezzet aynı. İsterseniz kızarttıktan sonra kabuklarını ara ara soyabilirsiniz. Patlıcanlarım küçük ve ince olduğu için ben soymadım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...