10 Mart 2012 Cumartesi

yorulduuuum,çooook yoruldum


Yaşasın! Bugün Cumartesi yani tatil. Ben yine gezmeye gittim. Hava umut ettiğim gibi güneşli olmasada en azından yağmurlu değildi. Ayaklarım ağrıyana kadar gezdim. Yoruldukça dinlendim. Dinlenince tekrar gezdim. Heryerde sezon ürünleri var. Aradığım birşey olduğundan değil ama askılarda cıvıl cıvıl renkleri görünce içim açıldı. Takılar ,çantalar bile yaz renklerine bürünmüştü. Bayıldım,bayıldım. Gezdim ama sizin için de fotoğraflar çektim. Artık çalışanlara çaktırmamak için neler çektim,ne şekillere girdim görmeliydiniz. Gerekli olduğunda eleman bulamamak sinir bozucu oluyor ama bugün fotoğraf çekmeye çalışırken sürekli arkamda,yanımda elemanların kuşatmaları çok can sıkıcıydı. Neyse kaçak kaçak birkaç poz çektim.

Kırmızı etek,pembe gömlek ve kahverengi mont ancak Massimo Dutti de bu kadar güzel durabilir. Tabii ki bence.

4 yorum:

  1. yine mi gezdin? bugün ben de kızımla anime filmler seyrettim tam gün. akşamda kuzenlerle başbaşa. az önce geldim. benimde içim açıldı valla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok foto çektim ki ama yayınlayamadım. Sen de olmalıydın. Akşama kadar çıkamazdık. Her baykuş figürü gördüğümde aklıma sen geldin.

      Sil
  2. canim ne renkli bir blogun var böyle...
    arkadasinin tavsiyesi üzere geldim iyide ettim :-))

    seni izlemeye aldim canim...

    senide bana bekliyorum...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin Emel. Beğenmene sevindim. Ben de senin bloğuna bayıldım. Sık sık takip edeceğim. Yorumun için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...