13 Nisan 2012 Cuma

çok hoş bir mim



Sevgili arkadaşım flzpink beni mimlemiş. Sorular o kadar ilginç ve eğlenceli ki. Tabii bir de benim ikinci mimim. Yani biraz daha tecrübeliyim. İlki kadar paniklemedim. Elimden geldiği kadar soruları cevaplandırmaya çalışacağım. 

1.Yemek olsan hangi yemek olurdun?

Mmmmmmmmmm. Miiissssss gibi tereyağlı Bursa İskenderi. Herkes yapar belki ama detaylar,lezzet,ayrıntılar,malzeme kalitesi çok önemlidir. Herkes Bursa İskenderi gibi yapamaz bence. Odun ateşinde ve yanında köz patlıcan eşliğinde.....




2. Müzik aleti olsan ne olurdun?

Piyano olurdum herhalde. Annemin zamanında müzik bölümüne girme fırsatını nasıl kaçırdığını ve piyano ile ilgili anısını dinlerken o gözlerindeki ifadeyi hatırlatıyor bana. Elimde olsa bir piyano alıp hediye ederdim. Ama yine de zamanı geri getiremem.




3. Araba olsan hangisi olurdun?

Nissan Juke. Farklı. Ya sevilir yada nefret edilir.




4. Aylardan hangisi olurdun?

Eylül olurdum herhalde. Havalar ne soğuk nede çok sıcak ve sonbaharın o hüznünü nedense severim.



5. Ayakkabı olsan nasıl olurdun?

İşim gereği  hep rahat ve sade giyindiğim için bu tür aksesurlarla sade bir kıyafeti hareketlendirmeyi daha çok seviyorum.



6. Kıyafet olsan hangisi olurdun?

Rahat,sade ve uçuşan elbiseler favorimdir. Onlarla çok rahat ederim.  


 


7. Renk olsan hangisi olurdun?

Moooorrrrr. Ne kıyafette nede dekorasyonda kullanmasam da mor rengi severim. 

 


8. Hayvan olsan hangisi olurdun?

Kuş. O kadar çok severim ki. Çok şirin ve sevimliler bence.


 
9. Şu anda okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?

Şu anda Vicente Blasco Ibanez in "Mahşerin Dört Atlısı" kitabı var. O sayfadan bir bölümü şöyle diyor: 
-Ne canavar!- diye haykırdı kollarını kaldırarak. -Bir de düşün ki bu uğursuz hataları icat edenler ellerini kollarını sallayarak serbest dolaşıyorlar!...Kim der ki barışçı Kant ı ,sakin Goethe yi ,Beethoven i yetiştiren o aynı topraktanlar... Hayatını çıkar gütmeden tüm insanlar için çalışmaya adamış bir hayalciler ve filozoflar ulusu olduklarını sanmıştık onca yıl... 


Ben de arkadaşım pelin pembesi-buket ve yasemiince ye bu mimi gönderiyorum.



1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...