26 Nisan 2012 Perşembe

Mutfak Dekorasyonu


Kadınların evde ki zamanlarının birçoğu mutfakta geçer. Bazılarımız en sıcak dost sohbetlerini mutfak masalarında yaparız. Ev sahibi mutfakta hazırlık yaparken illaki misafir mutfağa uğrar , bir bakmışsınız ki yine koca koca salonlar bırakılmış mutfakta ayak üstü sohbet ediliyor. Yeni ev alınacak mı,kiraya mı çıkılacak mutfak ayrıca değerlendirilir. Büyük mü,kullanışlı mı ,masa nereye konacak...? Millet olarak yemekler yapmayı,ikram etmeyi,sabah kahvelerini sevdiğimiz için de herhalde mutfak bizim toplanma yerimiz oluyor. 
Ben çocukken salonlar her misafirden sonra temizlenir,toplanır,danteller yerleştirilir,kapıları kapanır bir daha ki misafire kadar ev halkının oraya girmesi pek mümkün olmazdı. Biz yeni nesil, görüyorum ki bunun intikamını alırcasına salonlarda maaile oturuyor,yiyip içiyoruz. Hatta artık salon koltuk takımları bile istenirse yatak  olabilenlerden seçiliyor. Şimdi mutfak ve salon birlikte olan evler bile çok tercih edilir duruma geldi. 
Bu post da internette bulup beğendiğim mutfakların fotoğraflarını paylaştım. Ben daha çok sade,ufak rötuşlarla renklendirilen dekorasyonları tercih ettiğim için görseller de daha ona uygun. Belki ihtiyacı olanlara fikir verebilir. 































Görseller: petitevanou



9 yorum:

  1. Çok güzeller yaa,bir daha ,bir daha baktım.
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  2. çok şirin mutfaklar , teşekkür ederim canım , sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Canım merhaba,misafir odamız yoktu bizim küçükken evimiz öyle küçüktü ki salon oturma odası hepsi içiçe ...Annem çok isterdi ama, onu biliyorum.Dantellerini sersin koltuk örtüleri düzgünce dursun hiç bozulmasın isterdi.Yeni sistemi biz çok eskilerde yaşadık mecburen :) Canım bir de yeni sayfan çok hoş olmuş yalnız bir ağırlık var fotoğraflardan mı kaynaklanıyor yoksa yeni halinden mi merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağırlığın neden olduğunu anlayamadım canım. Arkadaşlarıma da sorarım. Ben evde de işyerinde de normal hızda açabiliyorum. umarım geçici bir durumdur. Fotoğrafları ben zaten çok büyük seçiyordum. değişen sadece şablon tipi ve birkaç foto.Devam ederse bilgi verirsen çok sevinirim canım.

      Sil
    2. Canım bu yazından sonra yayınlanan 2 yazında böyle bir ağırlık olmadı bende ;ama şuan bile yorum yazarken zorlanıyorum niyeyse.. Sanırım bu fot.kalitesi daha yüksek ve fot.sayın diğer yazılarına göre daha çok.sevgiler.

      Sil
  4. Hepsine bayıldım. Tam hayallerimi süsleyen cinsten :)
    Bu arada mimledim seni canım. Cevaplamak istersen bloguma bir göz at :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa üsrede mimini cevaplarım canım. Hemen yapmaya çalışırdım ama bugün gerçekten çok yorgunum. Teşekkür ederim. Umarım sorular zor değildir. Sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...