2 Temmuz 2012 Pazartesi

Giyin de Gidelim


Yaz geldi mi tabiat gibi kıyafetler de rengarenk. Görseller de bulduğum kombinleri paylaşmak istedim sizlerle. Bu yaz kısa şortlar,renkli pantolonlar, moda. Tabii ki altına mutlaka sandalet. Ben parmak arası terlik veya sandaletler ile rahat edemediğim için tercihim değil ama güzel duruyorlar. Bir de bu yaz iri takılar çok moda. Bulabilirseniz yaz için birkaç tane edinin derim. 


Son yılların modası pudra rengi illa ki olmalı. 


Mavi ve kahverengi kombinini seviyorum. Ve tahta boncuklu veya hasır örgü bileklikler. 




Yaşadığım yerde eskiden yollar arnavut kaldırımlı idi. İlk geldiğimde yürürken topuklularla çok zorlandığımı hatırlıyorum. Mesleğim gereği de ayakta uzun süre durmam gerekiyor. Yani bu platformları artık kullanabilir miyim bilmiyorum. Düz ayakkabılarla rahata o kadar alıştım ki. Giyebilenler için yazın etek ve şortlarla harika duruyor. 
Bu tiffany mavisi takılardan Koton da görmüştüm. Dönerken alırım demiştim ve sonra unuttum. Siz görürseniz benim gibi yapmayın alın. 



Sade bir kıyafet gösterişli aksesuarlarla harika durmuş. Favorilerimden biri.  



Yeşil bazılarına çok yakışıyor ama ben de :((


Bilekliğe bayıldım ama metal allerjim var. 



Böyle yazlık bir ceket akşam üstleri kıyafetinizi tamamlayabilir.  



Görseller: Pinterest

6 yorum:

  1. ben bu yaz;
    pembe, beyaz, lacivert,
    kızrmıızı, saks mavisi
    renkleriyle takılıcam...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel renkleri seçmişsin. Hepsinin de harika duracağına eminim canım.

      Sil
  2. Pudra rengi ve mavili kombinler harika canım.
    Mavi ve kahve uyumunu ben de çok seviyorum .
    Teşekkürler .
    Mutlu bir hafta diliyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeyneğ ciğim. Ben de sana mutlu bir hafta diliyorum.

      Sil
  3. takıların hepsine ayrı ayrı bayıldım ama pudra rengi elbiseye bittim resmen...

    YanıtlaSil
  4. Haklısın canım çok güzel.Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...