1 Aralık 2012 Cumartesi

Renk Renk Anahtarlar


Neredeyse bir haftadır birçok blogger ın başına gelen kapasite dolma sorunu ile karşı karşıyayım. İnternette araştırıyorum,internetten anlayanlara soruyorum,forumları geziyorum. Birkaç çözüm yolu var. Biri ücret karşılığı kapasiteyi arttırmak,biri farklı bir hesap açarak bu hesabı bloğa yazar olarak eklemek ve diğeri blog adresini değiştirmek. Nasıl çözebileceğimi henüz bilmiyorum maalesef. Şimdilik bazı postlardaki resimlerin boyutlarını küçültüp tekrar yükledim ve çok az miktar yer açabildim. En azından 1-2 posta belki birkaç fotoğraf ekleyebilirim. 
Bu arada anahtarlarımı sık sık karıştırırım. Bahçe kapısı,daire üst kilit,ana kilit,okuldaki odanın anahtarı...Çoğu zaman arar dururum hangisiydi diye. Ben de aldım ojelerimi ve anahtarları birkaçını boyadım. Ojelerim genede pastel renklerde olduğu için anahtarlarda mecburen pastel renkli oldu. Kolay boyanmaları ve çabuk kurumaları işimi daha da kolaylaştırdı. 
Bu arada aldığım ilk eleştiri de " Ne gerek vardı ki. İstesen zaten anahtarlara takılan renkli plastikler vardı " oldu. 
Olsun. Ben yaptım. Sıkılınca bir parça pamuk ve aseton işimi görür. 
Haaa bir de boyarken "Keşke şöyle simli ojelerim olsaydı" dedim. "Ne güzel anahtarlar ışıl ışıl olurdu." Kalan bir kaç anahtarı da simli ojeler alıp onlarla boyarım artık. 





2 yorum:

  1. Fotoğraf sorunu tüm blogların başına gelecek. Çünkü belli bir kota var. Flickr hesabı açıp önce oraya yükleyip,oradan link kopyalamak şimdilik bir çözüm olabilir. Bir de bloga fotoğraf yüklerken mümkün olduğunca küçülterek yüklemek gerekiyor. Fotoğrafı çektiğiniz hali ile yüklerseniz kotayı hemen doldurursunuz. Belki geçici bir çözümde çok gerekli olmayan resimleri temizlemek olabilir. Fakat blogdaki posttan kaldırmak yetmiyor bildiğim kadarı ile, google fotoğraflarımdan kaldırmak gerekiyor.
    Anahtara gelince, hemen gidiyorum boyamaya :)

    YanıtlaSil
  2. Şimdilik çözdüm gibi. Bakalım bunun kapasitesi ne kadar dayanacak. Artık ders oldu ama fotoğraflar artık küçültüyorum. Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...